Tag-Archive for ◊ kempis perut ◊

Author:
Saturday, November 03rd, 2012

RM 75 
(180ml) 
RM 80 ( Sabah & Sarawak )

SLIMMING LOTION YANG TERHANGAT DAN TERLARIS DI PASARAN!!!

KENAPA ANDA PATUT CUBA DAN KENAPA IANYA MENJADI PILIHAN RAMAI :

1) LOTION yang wangi dan tidak terlalu panas malah ianya dingin dan
mesra pengguna dan amat sesuai buat ibu dalam pantang.
2) Hanya sekali sapuan anda dah boleh lihat perbezaan inci anda jadi pastikan ukur sebelum guna.
3) LOTION yang di formulasikan dari bahan-bahan semulajadi yang
selamat.
4) Boleh di sapu pada bahagian tubuh yang hendak dikuruskan tidak
kira pada lemak banyak atau sedikit.
5) Yang pasti dengan INCHLOSS LOTION ini pengeluar sudah hantar
untuk di bacakan 30 juzuk Al-Quran di Maahad tahfiz Bukit Mertajam
Penang. ( Semoga lebih dirahmati jadi jangan langkah simpan di
tempat yang sesuai ).
6) Rasa berangin dan boleh di pakai sekali dengan korset atau bengkung.
7) Tidak terlalu panas hanya suam-suam tapi kita boleh rasa
tindakbalas lotion.
8) Boleh hilangkan double chin (sapukan secara tipis dibahagian dagu ).

Jadi sape2 yg belum mencuba INCHLOSS LOTION ini anda boleh dapatkannya sekarang. Jika anda sedang makan pil kurus @ dalam rawatan kurus pun bole guna untuk percepatkan proses pembakaran lemak!! INCHLOSS LOTION sgt selamat & berkesan!!! Mendapat kelulusan KKM.

1 botol tahan untuk 2 bulan

RAHSIA KENAPA INCHLOSS SANGAT HEBAT!

1) Felinna Inchloss Lotion mampu memberi KESAN dalam tempoh yang SINGKAT.

2) Felinna Inchloss Lotion diformulasi dari BAHAN SEMULAJADI, ia selamat utk wanita hamil, meyusu atau gastrik.

3) Felinna Inchloss Lotion adalah produk berbentuk sapuan. Anda hanya perlu sapu pada mana2 bahagian tubuh yg hendak dikuruskan.4) Lotion ini BERBAU WANGI dan TIDAK TERLALU PANAS, Rasa DINGIN dan ianya mesra pengguna.5) Inchloss Lotion bukan sahaja dapat menghilangkan lemak berlebihan, Ia juga membantu Melembutkan Kulit, mengatasi Masalah Kulit Kering, Melembutkan Kulit yang Menggerutu dan Merawat Selulit.

6) HALAL dan Berdaftar dgn KKM: NOT120101613K

TESTIMONI DARI FELINNA SENDIRI ( PENGASASNYA )

hahha after hari tu upload gambar ramai yg cakap felinna propa plus ada gak yg cakap gambar gemuk tu adalah kakak,adik or sapa2 bukan felinna and ada gak yg cakap gambar kurus itu sebelum menjadi gemuk..

ok sy tahu gambar gemuk ni xfull tapi harap maaf masa mengalami masalah kegemukan tu memang i alergik ngan camera and confident terus hilang..so susah sgt nak cari gambar ni ha.. yups 3bulan lepas bersalin saya rasa sangat buruk okey! hingga jumpa inchloss and terfikir untuk buat jualan bagi membantu lebih ramai wanita yg takut makan pil.. takut nak minum minuman kurus tuh utk sama2 rasai kehebatan produk ni..

ya! SAYA BERJAYA TURUN 5KG DALAM 1 BULAN..dan saya semakin yakin walau bukan kembali ke berat asal saya masih xjemu2 sapu inchloss ke lemak2 yang masih bermahrajalela.. ada lagi 5kg untuk diturunkan.. jom sama2 inch loss and rasai kehebatan nya!

NOW XDE SAPA DAH NAK PERTIKAI ORIGINALITI GAMBAR KOT? HHE ITU SUAMI YANG SAMA.. XBESAR2 DAN ANAK YG SAMA YG MAKIN MEMBESAR.. JADI SILA TELITI DAN INI MEMANG SAYA..KALAU BUKAN SAYA XKAN SUAMI NAK PELUk KAN?

TESTIMONI PELANGGAN FELINNA INCHLOSS LOTION

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Author:
Thursday, May 10th, 2012
Category: NR |  Tags: , | 2 Comments

PAKEJ MENGANDUNGI:

1) PhytoNatal – dalam bentuk tablet untuk dimakan

* Membersihkan rahim, mengeluarkan angin, lendir dan darah kotor dalam badan
* Melawaskan pembuang air kecil dan besar, mengatasi masalah sembelit, kepenatan, migrain dan angin
* Mengimbangi kembali sistem badan.
* Mengurangkan berat badan dan menguatkan otot-otot badan

2) Akar Herbanika – dalam bentuk paket dan perlu dicampur air untuk diminum

* Menyegarkan urat saraf, mengurangkan keletihan serta sakit sendi, memecahkan lemak yang degil dan juga mengawal bau badan.
* Membantu pengeluaran susu yang baik dan pekat.
* Melawaskan pembuangan air kecil dan mengurangkan air yang berlebihan dalam badan

3) Minyak Herbanika – minyak sapuan pada perut, pinggang dan badan

* Melegakan serta mengatasi sakit-sakit sendi dan otot-otot
* Memecahkan angin dan lendir yang terkumpul disendi-sendi
* Menyegarkan urat saraf dan otot-otot yang lemah dan kulit-kulit badan dan payudara yang kendur.
* Minyak pelembab melembut dan menegangkan kembali kulit perut yang kendur, lembik dan pecah-pecah berjalur.
* Melicinkan peredaran darah dan mengeluarkan angin melalui liang-liang roma badan

4) Herbanika barut – sapuan pada perut dan pinggang

* Mengempiskan perut yang buncit dan merampingkan pinggang
* Mengembalikan kesegaran kulit perut yang lembik dan mengurangkan kedutan, parut dan jalur pecahan pada perut.
* Mengecutkan rahim, mengeluarkan darah nifas dan kotoran dari rahim.

5) Uncang Cuci Herbanika – untuk jagaan kebersihan dan kesegaran wanita

* Mengatasi masalah gatal-gatal di tempat sulit, penyakit kulit, buasir dan mengeringkan luka bekas jahitan.
* Sesuai untuk mandi sitz, hydroterapi dan compress.

6) Herbanika Lulur – untuk menyental kulit, kehalusan dan kebersihan kulit

* Mengatasi masalah bisa-bisa dan kebas-kebas badan, sendi dan otot-otot seperti rheumatism, arthiritis dan vena varikos dan peluh berbau
* Memecahkan lemak serta lendir yang degil dan mengembalikan kepejalan badan
* Menegangkan semula payudara yang kendur dan lembik
* Mengecutkan bengkak-bengkak yang disebabkan oleh angin lendir di otot, urat saraf serta urat timbul.
* Penyegar dan penyental kulit daripada daki mati, parut hitam, parut bersalin, jeragat hitam, kulit kasar dan berjerawat

 

Harga : RM365

Kos pengangkutan : RM10 ( Sem. Malaysia) , RM20 ( Sabah/Srwk)

Author:
Tuesday, May 01st, 2012

Anda boleh rampingkan perut bahagian abdomen dengan hanya menguyah snek tinggi serat. Diet tinggi serat bertindak umpama span yang menyerap kesemua cecair di dalam perut dan mengangkutnya ke dalam usus untuk mengurangkan perut buncit.

Untuk kelihatan ramping, nikmati sebiji epal, segenggam aprikot kering atau biskut kraker yang disapu mentega kacang sekurang-kurangya 2 jam sebelum menyarung baju renang atau gaun malam mengikut bentuk badan kesukaan anda.

Author:
Wednesday, April 04th, 2012

Adakah anda penggemar yogurt? Jika ya, ada berita baik untuk anda. Yougurt mampu membantu anda mencapai impian badan langsing anda. Jika anda sedang menjalani program diet, bolehlah menambah yogurt sebagai makanan rendah kalori.

Yogurt boleh membantu menghilangkan lemak pada bahagian perut seterusnya boleh menurunkan berat badan. Selain itu, yogurt juga dapat membantu menjaga berat otot dua kali ganda lebih efektif. Produk tenusu yang mengandungi kalsium yang dapat melambatkan proses terbentuknya lemak dalam tubuh.

Author:
Saturday, April 17th, 2010

RM 30.00

Infrared 4 layer Korset

Membantu anda mencapai bentuk badan menawan

Digunakan untuk mengempiskan perut dengan kesan yang lebih efektif dari haba infrared.

Boleh dipakai pada bila-bila masa.

Membantu memecahkan lemak dengan berkesan

Korset ini mengandungi 4 lapisan;

lapisan atas dan bawah: nilon 100%
lapisan tengah: chlorophrene rubber 100%
far infrared ray, ceramics

Kesan dari pemakaian korset ini ,far infrared ray akan membuatkan anda berpeluh dan seterusnya dapat membakar lemak yang berlebihan sekaligus akan dapat melangsingkan pinggang.

Ia juga memberi kesan sauna yang apabila terdapat proses pemanasan, metabolisma badan akan meningkat dan mampu membakar lemak.

Saiz pinggang : 56 – 98 cm (22inch – 39inch)

Infrared Korset Membantu anda mencapai bentuk badan menawan Digunakan untuk mengempiskan perut dengan kesan yang lebih efektif dari haba infrared. Infrared korset ini boleh dipakai pada bila-bila masa.

Infrared korset ini menggunakan teknologi infra merah jauh untuk meningkatkan keberkesanan kelangsingan tubuh badan bertindak seperti sauna untuk membantu membakar lemak degil.

Gunakan selama 20 minit ketika menonton tv ataupun bersukan dan bersenam ataupun boleh pakai semasa beriadah atau menonton wayang.

Untuk permulaan/pertama kali penggunaan Waist Trimmer, jangan gunakan zip yg terlalu ketat, biar betul2 ikut size badan dan selesa.

Untuk yg perut buncit kena baring dahulu untuk memudahkan zip korset.

Peringatan:
Infrared korset ini hanya sesuai untuk pinggang saiz 56cm-96cm.

Kelebihan lain:
Penggunaan yang konsisten selama sebulan boleh mengurangkan beberapa inci
Fabrik yang tahan lasak
Tahan sehingga 2-3 tahun bergantung kepada pemakaian
sesuai untuk digunakan sebagai bengkung bagi ibu yang baru bersalin

==================
PRICE RM 30 (Pos RM6 )
==================

Author:
Friday, January 08th, 2010
SAUNA BELT
RM 85
Hapuskan lemak yang tidak diingini dengan pantas.

Sesuai digunakan pada bahagian perut, pinggul, paha.

CARA MENGGUNAKAN SAUNA BELT

1. Pasangkan sauna belt pada bahagian perut atau bahagian yang diperlukan.

2. Pusing penggubah suhu sehingga mencapai tahap kepanasan yang diinginkan.

3. Sauna belt akan mati/off sendiri selepas 50 minit.

4. Pastikan anda mencabut plug sauna belt selepas digunakan.

5. Bersihkan sauna belt menggunakan tuala yang bersih.

6. Rehat 15-20 minit selepas menggunakan sauna belt sebelum mandi.

TIPS MENGEMPISKAN PERUT

1. Amalkan memakai sauna belt selama 50 minit setiap hari. Di galakkan untuk minum air panas/suam sebelum dan selepas menggunakan sauna belt.

CIRI – CIRI UTAMA SAUNA BELT

1. Infrared – Memancarkan tenaga infrared sejauh 8-12 milimeter ke bawah kulit untuk memecahkan lemak dan membakar kalori dengan pantas.
2. Traditional Chinese Meridian Function – Dengan menggunakan fungsi pemulihan Chinese Meridian, sauna belt ini membantu melancarkan perjalanan darah, membuatkan diri relax, menghilangkan letih dan membantu badan supaya segar.
3. Navel Heat Therapy – Sauna belt ini juga membantu proses pencernaan dan penghadaman.
4. AC Power supply & CE Approved
5. Membantu menghilangkan lemak berlebihan dan membantu menurunkan berat badan.
6. Sauna peribadi anda yang boleh digunakan di mana-mana & pada bila-bila masa.
7. Sauna belt ini membantu mengeluarkan peluh & toksin yang tidak diperlukan oleh badan.
8. Sesuai digunakan pada bahagian perut, pinggul, paha, belakang, lengan dan tempat-tempat yang lenguh.

MANUAL PENGGUNAAN SAUNA BELT

1.Jangan cucuk sauna belt dengan pin, jarum atau sebarang objek apabila sedang menggunakan sauan belt.

2. Jangan basuh sauna belt in menggunakan mesin basuh. CUkup sekadar mengelap menggunakan tuala bersih.

3. Jangan gunakan sauna belt ini apabila berada di bawah pengaruh dadah, ubat dan alkohol.

4. Kanak-kanak dilarang untuk menggunakan sauna belt ini.

5. Jangan tidur apabila sedang menggunakan sauna belt ini.

6. Jauhkan sauna belt ini daripada air.

7. Wanita mengandung dilarang menggunakan sauna belt ini.

TEKNIKAL SPECIFICATION

1. Supply – AC220-240V/50-60Hz

2. Automatic switch off time – Approximately 50 min

3. Temparature – 34′C-75′C ( Adjustable)

Blog Widget by LinkWithin